Ditt innehåll här

Saturday


Vad trött jag är idag! Förstår inte varför. Jag tog det lugnt igår, drack endast fyra öl och sov säkert vid ett-halv två. Så kan det vara! Jag och Fredrik var hemma hos pappa igår kväll, Thomas och Carina kom också dit, trevligt trevligt.
Det var meningen att vi skulle få ved och hålla på med den idag, men det ser inte ut som det blir något utav det. Segt! Jag hoppas verkligen allt kommer senast imorgon förmiddag så man kan börja någon gång, det tar nog sitt lilla tag! Klockan 18 ikväll ska vi vara hemma hos Maria och Micke, lite folk samlas utanför oss halv sex sen tar vi en promenix till Öraberget. Jag tror och hoppas det blir en trevlig kväll.. :) men jag får se om det blir lugnt ikväll med, jag orkar inte vara död imorgon om vi ska stapla ved.
Det är ju både Stopet och Sussi's ikväll, men vi avstår från det för vi är lite småfattiga. Spar oss till nästa helg, vad vi nu ska hitta på då :)

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test