Ditt innehåll här

Sista Maj


Imorgon är det juni. JUNI. Vad härligt! Jag tror att junimånad kommer bli helt underbar.
Solen skiner och det har den gjort så gott som hela dagen, så idag har jag setat ute ett bra tag :) Helgen har varit bra, en mycket trevlig lördag var det! Askalas och Stopet blev det också, men vi köpte ingenting där inne så det var väl bra det. Dansade en hel del och träffade på massa roligt folk.





Söndagen var däremot inte rolig alls.. Väldigt bakfull var jag och all ved kom! Men en kräka och en pizza och jag var på topp, haha. Men drygt var det.. jag hade jävligt ont i ryggen imorse men det är mycket bättre nu. Det är bara ett lass kvar som kommer i veckan, gud vad skönt att ha allt det avklarat! EN månad kvar!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test