Ditt innehåll här

YouMakeMeHappy


 

Jag tog en promenad med Anna, Micke och Rasmus idag, mycket trevligt lär jag säga. Skönt att prata av sig lite :) Jag har gått mycket idag, ner till station i morse och i skogen, eller vad man ska kalla det. Det är ju underbart att vara ute när det är så här fint väder.



Jessica var nyss här på besök, vi tjålade och kollade på tv. Sen ringde Erik och sa att jag skulle gå ut. Han och Desiré kom hit med en stor påse klubbor till mig! Jag har nog fått världens finaste vänner ♥ Tack! Blev verkligen jätteglad och nu mår jag mycket bättre.



Ni som inte vet vad det handlar om kommer heller aldrig få veta.


Kommentarer
Postat av: marie

Hej,smsade dej igår å vill höra om du har tid å lust att fylla i min tatoo du gjorde för nån vecka sen...strecket på T syns ej å några bokstäver är så tunna nu så skorvarna lossnat...svårt att förklara..men ser ojämn ut...så vill ha den lite fylld;9 hör av dej via mail eller sms om du kan å vill. 0730410999 [email protected]



tack marie

2010-05-18 @ 12:39:06

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test